More Zebra

SHOP THE POST


Good Morning!

I hope you haven't missed that the mid-season sale has started?! If you are looking for some autumn news to better prices I would recommend you to have a look at Arket and & Other Stories and soon the H&M sale starts as well. When I do my shopping during the sales period I always try to find things I can use for the season that's about to start, in this case autumn. On my shopping list I have some knitted sweaters which I think are the perfect buy as they normally are quite expensive and I'm also on the look-out for a pair of leather trousers and a leather shirt, so wish me luck! The sale period for me means that I can get hold on clothes that have higher quality but for lower prices and as I like to look at it, " I save money" which I would of spent anyhow 😂 Not everyone that understands that logic but for me it's crystal clear 😉

Taking of something totally different, I was at stand-up this Tuesday, so much fun! I can't remember when I laughed for 2,5 hours in a row. I would strongly recommend you that that lives in Stockholm to visit "Big Ben" at Söder, really worth a visit if you like stand-up.

See you soon ðŸ˜˜​ 
----------
God Morgon!

Ni har väl inte missat att "mid-season" rean har börjat?! Om ni är ute efter lite höst nyheter till bättre priser så skulle jag verkligen rekommendera att titta förbi Arket och & Other Stories och snart börjar även rean på H&M. När jag handlar på rean brukar jag alltid se till att hitta plagg som passar för säsongen vi är i, dvs hösten. På inköpslistan står lite stickade tröjor som är perfekt att köpa nu men är även på jakt efter ett par skinn byxor och skinn skjorta så vi får se om jag har turen på min sida! Reaperioden innebär att man kan få bra kvalité för lägre priser och som jag brukar se på det "spara" pengar som jag annars hade spenderat ändå 😂Inte alla som förstår logiken i mitt resonemang, men för mig är den glasklar 😉

På tal om något helt annat så var jag på stand-up i Tisdags, så roligt! Var längesen jag skrattade 2,5 timma i sträck och ett roligt avbryt på veckan. Verkligen att rekommendera och ni som bor i Stockholm så tycker jag att det var väldigt bra på Big Ben som ligger på Söder, värt ett besök om ni gillar stand-up.

Syns snart 😘

Part Two Dress similar & Other Stories & Missguided 
H&M Sandals for Autumn I love these from & Other Stories & Bronx
H&M Earrings similar & Other Stories & Nelly
Bimba & Lola Necklace similar & Other Stories 

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts