The Maxiskirt













Skirt/Kjol: The Wardrobe , T-shirt: Emilio , Shoes/Skor: Converse , Bag/Väska: 3.1 Philip Lim , Bracelet/Armband: & Other Stories , Ring: Vintage , Midi ring: H&M

Volume and length. The Maxi-skirt can be so glamorous and chic, it all depends on what you wear it with. I prefer to wear it with a simple t-shirt to have a less serious approach. As I told you before I love to find clothes on the men's department. and that's where I found this tee. Effortless and chic. Together with a pair of Converse and I'm ready to go.


Volym och längd. Maxi-kjolen kan vara glamorös och chic, det beror helt på vad du bär den till. Jag föredrar att matcha med en enkel t-shirt för en mer avslappnad look. Som jag redan har berättat, älskar jag att att hitta kläder på herr avdelningen, och det var där jag fann t-shirten. Enkelt och avslappnat. Tillsammans med ett par Converse och jag är redo för dagen.

See you soon :)
 

Comments

  1. Replies
    1. Gracias Xavi. Es de una marca danesa que si llama The Wardrobe. x

      Delete

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts