Embroidery Tunic

SHOP THE POST


Good Morning! How are you doing? I have been very bad at updating, I will try to be better! But if you are curious you can always visit my Instagram ðŸ˜‰

Summer, summer and SUN, that's this month melody 🙌Lucky me, as my wardrobe is built up on spring/summer garments. The best ones are the ones you can use day, night as well as on a wonderful vacation by the sea. This tunic has at least 2 out of 3 of above (maybe I wouldn't wear it on a night out, but who knows with a pair of heels everything is more festive). Tunics are really one of the best vacation garments, easy to throw on on the way to the beach or a stroll in the city. I prefer embroidery details as today, gives just the right relaxed boho feeling just like I like it!

See you soon 😘
----------
God Morgon! Hur har ni det? DÃ¥lig uppdatering frÃ¥n min sida pÃ¥ sistone, ska försöka bli bättre! Dock kan ni alltid se mer pÃ¥ min Instagram om ni är nyfikna 😉

Sommar, sommar och SOL, det är verkligen månadens melodi 🙌Lyckans mig, då jag har en garderob som är uppbyggd utav vår/sommar plagg. Bäst är de plagg som kan användas dag som natt och även på en härlig semester vid havet. Den här tunikan har i alla fall 2 av 3 användningsområden (kanske inte hade haft den på kvällen, men vem vet med ett par klackar blir allt mer festligt). Tunikor är verkligen ett utav de bästa semesterplaggen, enkla att dra på till stranden likaväl som en dag på stan'. Jag föredrar broderade detaljer som dagens, ger precis rätt mått av avslappnad boho känsla som jag gillar!

Syns snart 😘

Sammydress Tunic
Zara Heels similar Stradivarius & Carvela
H&M trousers
Valentino Rockstud Spike Bag Here & Here
H&M Earrings similar Asos & Missguided

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts