Floral Boho Sundress

SHOP THE POST


Midsummer is approaching and I know that many might have started to think of what to wear. Midsummer means some kind of floral garment at least for me. This year I'll be in Copenhagen and Malmö so I don't know if I will have a "real" midsummer celebration, but fun I will have for sure đŸ˜Š​

When it comes to dresses I like all kind of lengths This boho inspired long dress works on all occasions and looks as good with a pair of sandals for a more romantic feels as with boots to give it that rock-chic vibe. I have said it many times and will repeat myself, I just love mixing romantic garments with tougher details, either with a pair of boots or sneakers which gives a more relaxed feeling.

What are your plans for Midsummer?

See you soon đŸ˜˜​
----------
Midsommar börjar nalkas och vet att mĂ„nga funderar pĂ„ vad man ska ha pĂ„ sig. Jag föredrar att ha blommigt pĂ„ mig för det tillhör Midsommar i min vĂ€rld. Det hĂ€r Ă„ret kommer jag vara i Köpenhamn och Malmö sĂ„ vet inte hur mycket "riktigt" Midsommar firande det kommer bli, men skoj kommer det att vara 😊
NÀr det kommer till klÀnningar sÄ gillar jag alla typer av lÀngder. Dagens boho inspirerade maxi klÀnning passar alla tillfÀllen och Àr lika snygg med ett par sandaler för en mer romantisk look som med ett par boots som jag har stylat den idag, vilket ger en mer rockig kÀnsla. Jag har nÀmnt det förut och nÀmner det igen, jag Àlskar att blanda romantiska klÀnningar med tuffare detaljer antigen med ett par boots eller varför inte ett par sneakers vilket ger en mer avslappnad kÀnsla.

Vad har ni för planer för Midsommar?

Syns snart 😘


Tosave Floral Long Dress
Mango Sunglasses similar Quay & Versace
Balenciaga Cut-out Boots Here & Here
Mango Earrings similar Design B London & River Island
Valentino Rock-stud Spike Bag in Pink & Beige

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts