Mustard

SHOP THE POST


Hey Friday! Are you excited for the weekend? I love Friday's as it means a few days off as well as fun plans to look forward to. Do you have anything planned? I have an AW today and tomorrow it's time for girls dinner ðŸ™Œ​Apart from that I don't have anything planned...haha...but not so many days left though!

Colours are something I have always loved and been a fan of wearing. Bold, eye catching shades that brightens up the day to day is nothing I'm saying no to. Today's colour combination maybe don't feel very summer-ish but that doesn't matter, I like the way it sticks out ðŸ‘Œ​ I decided to wear this dress with trousers but it looks great as well without. The more ways you can combine a garment, the better as it will lead to that you wear it more.

I wish you a wonderful weekend ðŸ˜˜
----------
Hej Fredag! Är ni peppade för helgen? Jag älskar Fredagar för det innebär att man har några dagar av ledighet framför sig och oftast roliga planer att se fram emot! Har ni något planerat? Själv ska jag på en AW idag och imorgon blir det middag med några av mina tjejkompisar 🙌 Förutom det är helgen fri...haha ...inte så många dagar kvar dock!

Färg är något som jag alltid har älskat och är en stor användare av. Starka iögonfallande nyanser som lyser upp tillvaron tackar jag aldrig nej till. Dagens färgkombination kanske inte känns speciellt somrig men det spelar ingen roll, tycker verkligen att den kickar 👌Jag valde att matcha dagens klänning med ett par byxor men den är lika snyggt utan. Ju fler sätt man kan matcha ett plagg på desto bättre, blir mer användbart då!

Hoppas ni får en fantastisk helg 😘

Zara Dress similar Asos & Missguided
Zara Trousers similar Selected Femme & Little Mistress
Gucci Ophidia Bag in Black & Beige
H&M Earrings similar Asos & River Island

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts