Flirty Polkadots

SHOP THE POST


Hi Lovelies! Already Thursday and one day until Swedish Midsummer 😄Do you have everything ready for tomorrow? Today I'm off to Malmö and tomorrow I'll be celebrating Midsummer in Copenhagen. I'm really looking forward to visiting these two cities, it's been a really long time since I been there. They are actually 2 of my favourite cities in The Nordic countries and if I wouldn't live in Stockholm, Copenhagen would be high on my list of cities to live in.

I still haven't decided what to wear but the weather forecast says that the sun will shine in Denmark 😃Of course I have a pair of floral dresses with me and I hope I will have the chance to wear them!

For me summer means long dresses and they are one of my favourite types to wear. I think it's the perfect garment to put on both for day and night. Suits as good to the beach as a day strolling around in the city with a pair of sneakers and for the evening heels are added. Easy to combine and looks great together with a leather jacket, or what do you say?

Have a fab Midsummer 😘
----------
Hej Finisar! Redan torsdag och en dag kvar tills Midsommar 😄Har ni allt redo för morgondagen? Idag bär det av till Malmö och morgondagen kommer att spenderas i Köpenhamn. Ser verkligen fram emot det, var sååå längesen jag var i båda städerna och det är faktist 2 utav mina favorit ställen i Norden. Har alltid sagt att om jag inte skulle i bo i Stockholm så skulle Köpenhamn vara högt på min lista vart jag skulle tänka mig bo.

Jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska ta med mig då vädret men det ser i alla fall ut som att solen kommer skina i Danmark 😃 Självklar är det ett par blommiga outfits ner-packade så hoppas att de kommer till användning!

För mig innebär sommaren långa klänningar vilket är ett utav mina favoriter. Jag tycker att de är det perfekta plagget att dra på sig dag som kväll. Passar lika bra till stranden, som en dag på stan' med ett par sneakers och till kvällen är det klackar som gäller. Enkelt att matcha på olika sätt och super snyggt med skinnjacka, eller vad säger ni?

Ha en fantastisk midsommar 😘



Tosave Dress
Fendi Baguette Bag Here & Here
H&M Earrings
Zara Heels
Mango Sunglasses

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts