All Blue

SHOP THE POST


Hey Monday! How have you been? I have had a quite calm weekend. Friday we had some drinks and then the rest of the time have been spent sunning and swimming 💦 Enjoying it to the max! Tomorrow I'm off to Gothenburg and I'll be there the rest of the week to celebrate my mum's birthday as well as my own 😊 Sun, swimming, amusement park and nice dinners both with my family and friends are on the schedule.

To be honest my jeans have been stacked in my wardrobe lately. It has been so warm so only the though of putting them on have made me sweat, especially the tighter versions. It has been so warm so I only have been wearing dresses as thin as possible to cope with the heat. Don't get me wrong, I'm LOVING it, but it's difficult to know what to wear. Denims are one of my favourite garments as they can be mixed with everything. They work on all occasions and works great with heels, sneakers and boots. I usually wear them with heels to make it less relaxed. Today it's all about the flower details and I have a thing for matching my shoes with my tops, think it's a fun detail ðŸ˜Š​​

See you soon ðŸ˜˜
----------
Hej Måndag! Hur har ni haft det? Själv har jag haft en ganska lugn helg. Blev en liten utgång i Fredags och sen har jag solat och badat resterande tid 💦 Njuter till fullo! Imorgon åket jag till Göteborg och kommer stanna där resten av veckan för att fira min mammas födelsedag och min egen 😊Blir sol, bad, Liseberg och härliga middagar som jag ser fram emot med både familj och vänner.

Om jag ska vara ärlig sÃ¥ har mina jeans fÃ¥tt ligga och vila pÃ¥ hyllan ett tag. Det har vart sÃ¥ himla varmt att bara tanken att dra pÃ¥ dem gör mig svettig, speciellt tighta versioner. Vi gick frÃ¥n kallt till sommar med en gÃ¥ng sÃ¥ det har bara varit tillfälle för sÃ¥ tunna klänningar som möjligt för att klara av den här värme böljan. FörstÃ¥ mig inte fel, jag ÄLSKAR det men som sagt svÃ¥rt att veta vad man ska ha pÃ¥ sig.  Jeans är i alla fall ett utav mina favoritplagg för de kan matchas till absolut vad som helst. Passar även till alla tillfällen och snyggt bÃ¥de med klackar, sneakers och boots. Själv brukar jag oftast ha klackar till för det gör en avslappnad look lite mer festlig. Idag är det helt och hÃ¥llet blommor som stÃ¥r för detaljerna och jag har en vana att matcha mina skor med den överdel jag bär, tycker det är en rolig detalj ðŸ˜Š​

Syns snart ðŸ˜˜​


H&M Trend Blouse similar Here & Here
H&M Jeans similar Levi's & J.Brand on SALE
Zara Heels simlar Asos & Asos
H&M Sunglasses similar Quay Australia &Ray Ban on SALE
Fendi Baguette Bag Here & Here
H&M Earrings

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts