Yellow Stripes

SHOP THE POST


Hi ! How are you? Have you been following the VM? At least I have and there have been some results that at least I didn't expect! Can you imagine that Sweden is in quarter final? Something you might not know about me is that I used to play a lot of football and I actually was in the team of Gothenburg. I'm thinking of starting again so if you have any teams to recommend in Stockholm I would love for you to send them to me ðŸ˜ƒ​Well enough about football.

Stripes will never go out of fashion and you can find everything from classic stripes to more imaginative ones. I prefer the later ones especially if the come in bold colour combinations or sizes. Yellow is something that has started to grow on me and is actually one of my favourite colours at the moment. I would like to fill half of my wardrobe with this shade, specially the more softer tones. Today's shirt dress is the perfect everyday wear which looks great to jeans as well as a pull on tunic for the beach. The perfect summer garment I would say, or what do you think?

See you soon ðŸ˜˜​
----------
Hej Finisar! Hur mår ni? Har ni följt VM? Det har i alla fall jag och vilka otippade resultat det har blivit! Tänk att Sverige är i kvartsfinal, helt otroligt! Något som ni kanske inte vet om mig är att jag har spelat väldigt mycket fotboll själv och var faktist med I stadslaget i Göteborg. Jag funderar på att ta upp sporten igen, så om ni har några bra korpen lag att rekommendera i Stockholm så tar jag gärna emot tips 😃 Nog om det!

Ränder är något som aldrig går ut ur mode och det finns allt från klassiska ränder till dem med mer fantasi. Om jag ska vara ärlig är jag mer för de sistnämnda speciellt om de kommer i roliga färgkombinationer eller storlekar. Gult är något som har kommit att växa mer och mer på mig och är faktiskt för tillfället en utav mina favoritfärger. Skulle vilja fylla halva garderoben med olika gula nyanser, speciellt de som är mer sobra. Dagens skjortklänning är det perfekta vardags plagget som passar perfekt till jeans och som en dra-på tunika till stranden. Ett perfekt sommarplagg med andra ord, eller vad säger ni?

Syns snart 😘

Zara Shirt similar Asos & Selected Femme
H&M Jeans similar Levis & Asos
Chanel Flap Bag Here & Here
H&M Sandals similar Public Desire & River Island
Ray Ban Sunglasses Here & Here

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts