Wrapped in Polkadots

SHOP THE POST


Hi Lovelies! How are you? It's been a while! I have had my parents here for the weekend and as per usual we tried a new restaurant, of course with Italian Cuisine. This time we went to "La Vecchia Signora " on Söder. The food was good, I had ox cheek with truffles polenta 👌​and on Sunday we went to my uncle and watch the VM finals. What have you been up to?

This week my plan is to enjoy the weather, I will of course work, but I will leave on time and go to the water and take some sun. I get a bit unmotivated when the weather is like this and to be honest I just want to be in the water all the time! I have to enjoy it while it lasts, right?!

With this weather I must admit I want to wear as little as possible to not sweat away, and luckily I have a few summer dresses in stock that I haven't worn 😊​One of those is this wonderful wrap dress from Bershka that I bought when I was in Portugal (we don't have this brand in Stockholm but you can find it online). Fits both to a pair of sneakers as well as heels and is the perfect dress that you can wear from day to night.

See you soon 😘
----------
Hej Finisar! Hur mår ni? Det var ett tag sen ! Jag har haft mina föräldrar här över helgen och som vanligt prövade vi en ny restaurang, självklart med italienskt tema. Den här gången blev det "La Vecchia Signora " på Söder. Maten var god, åt oxkind med tryffel polenta 👌Sen i Söndags tittade vi på VM finalen hos min farbror. Vad har ni haft för er?

Den här veckan ska jag enbart njuta av det underbara vädret, ska självklart jobba, men tänker gå i tid och åka till vattnet varje dag! Man blir lite omotiverad när det är så fantastiskt ute och om jag ska vara ärlig så vill jag bara ligga i vattnet hela tiden! Man får passa på så länge det varar, eller hur?!

Med det här vädret så måste jag erkänna att jag vill ha så lite på mig som möjligt för att inte svettas bort, och som tur är har jag en hel del sommarklänningar på lager som jag inte har använt 😊En utav dem är den har fantastiska omlottklänningen från Bershka som jag köpte när jag var i Portugal (finns inte i Stockholm men man kan köpa på nätet). Passar både till sneakers och till klackar och en perfekt dra-på klänning från dag till natt.

Syns snart 😘



Bershka Dress similar Missguided & Asos
Vans Sneakers with platform & in Red
H&M Necklace similar Aldo & Asos
Chanel Flap Bag Here & Here
Ray Ban Sunglasses similar Here & Here

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts