Faux Fur Jacket












Fur jacket/Pälsjacka: Asos , Sweater/Tröja: H&M , Leather skirt/Skinnkjol: Vintage , Boots: Janet & Janet, Necklace/Halsband: H&M , Bracelets/Armband: MONO&ME , Bag/Väska: Renato Angi Venezia

As soon as the cold comes I just want to put on something really warm. This faux fur jacket is perfect for these day. One of my favourite things about it is the hood that protects when it's windy outside. I matched it with a leather pencil skirt that I found on a vintage store and a fluorescent sweater to add some colour.  

Have a great Saturday!

See you soon :)



Så fort kylan kommer vill jag bara sätta på mig något riktigt varmt. Den här fuskpälsen från Asos är perfekt för sådana dagar. En av de sakerna som jag gillar mest med jackan är luvan som skyddar mot vinden. Jag matchade med en pennkjol i läder som jag hittade i en vintage butik och en fluorescerande tröja för lite färg.

Ha en underbar lördag!


Syns snart :)



Comments

Popular Posts