Going Red














Blazer/Kavaj: H&M , Shirt/Skjorta: H&M , Trousers/Byxor: Version Sud , Shoes/Skor: Zara , Bag/Väska: 3.1 Philip Lim , Sunglasses/Glasögon: Gianfranco Ferre (Vintage) , Ear cuff/Örhänge: H&M , Bracelets/Armband: MONO&ME , Rings: H&M

So today I feel very rock chic :) As I mentioned in my previous post I am on the lookout for the perfect red dress. Well I still haven't found it, but I did find this amazing red shirt-dress at H&M. It's not exactly a dress but it's close to it, and much more useful. This one I can use both as a dress and as a shirt.

Today I'm going for red and black and detailing with gold. I really like this colour combination. Another favourite for this season is the shiny PVC material that you can find in for example skirts and trousers. I invested in a pair of shiny black trousers that goes to everything, day as night! Matched with a simple blazer and I'm off to go.

See you soon :)



Så idag känner jag mig väldigt rockig. Som jag nämnde igår letar jag efter den perfekta röda klänningen. Jag har fortfarande inte hittat den men jag fann den här underbara skjort-klänningen på H&M. Den är inte precis en klänning men nära intill, och mycket mer användbar. Jag kan använda den både som en klänning och som en skjorta.

Idag går jag helt och hållet för rött och svart med gulddetaljer. Jag gillar verkligen den här färgkombinationen. En annan favorit den här säsongen är det glansiga PVC materialet som kan hittas i exempelvis kjolar och byxor. Jag investerade i ett par svarta glansiga byxor som passar till allt, dag som natt. Tillsammans med en enkel kavaj och jag är redo.

Syns snart :)

Comments

Popular Posts