Fluorescent Touches


As you may have noticed I'm totally in to denim for the moment. I don't know if it is because I'm on vacation and my way of dressing is more casual or that summer brings out the denim in you :) Well in any case I love it. So comfortable and it literally works with everything - high heels, flats, blazers, leather....you name it !

This dark colour is one of my favourite denim washes (or not washed to be more correct). The ripped detail was already there but if you want to create the same look on a pair of old trousers, it's just to take a scissor and ripped the denim a pair (sandpaper works as well). For some colour sparks, my new fluorescent espadrilles which are incredible comfortable and different.

Today we are going to Montevideo, which is the capital of Uruguay and we will stay until Sunday. I hope that we will have better luck with the weather. It's been grey and rainy almost every day and now it's only a few days left until we go home. I'm crossing my fingers that the weather will change!

Have a great Friday!

See you soon :)


Som ni kanske har märkt är jag helt inne i denim för tillfället. Jag vet inte om det är för att jag är på semester och jag klär mig mer bekvämt eller att det är sommaren som drar fram jeanstjejen i mig :) Vad än anledningen är så älskar jag jeans. Det är så bekvämt och fungerar verkligen med allt - höga klackar, sneakers, kavajer, läder ... allt!

Den här mörka färgen är en av mina favorit tvättar (eller snarare inte tvättad för att vara korrekt). Slitningen vid knät fanns redan där när jag köpte byxorna men om du vill skapa samma effekt på ett par gamla byxor är det bara att slita tag i en sax och börja repa (sandpapper fungerar med). För lite färg mina nya fluorescerande espadrilles som är extremt bekväma och annorlunda.

Idag ska vi åka till Montevideo, som är huvudstaden i Uruguay. Vi ska stanna till på söndag och jag hoppas att vi har lite mer tur med vädret än vi haft hittills. Har vart grått och regnigt nästan varje dag, och nu är det inte långt kvar tills vi åker hem. Jag håller tummarna att vädret vänder! 

Ha en underbar Fredag!

Syns snart :)



















Shot by Facundo Viera


Top/Topp: Zara , Jeans: Zara , Espadrilles: MONO&ME , Sunglasses/Solglasögon: Ray Ban Aviators , Necklace/Halsband: ASOS , Watch/Klocka: Casio , Bracelets/Armband: MONO&ME + & Other Stories + Asos , Rings/Ringar: H&M

Comments

  1. You look stunning!
    Mafalda ❤
    www.mafaldadotzero.blogspot.fr

    ReplyDelete
  2. love your simple cami! so jealous its warm enough to wear that!

    love from San Francisco, Britt+Whit

    ReplyDelete
  3. cute outfit… love the way you styled it..

    DinaBella

    ReplyDelete
  4. Lovely outfit ... really adore the lace detailing

    www.primpedandprimed.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. your blog is amazing too...just bookmarked it!

    would love you to give me some advice on my blog

    www.stonefoxinterrupted.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts