Striped


When I don't know what to wear, I usually turn to black. It's easy and effortless and works on all types on occasions. I always want to try to spice up an all black outfit with something that makes it a non-all black outfit! I think that these striped pants serves that purpose. As you may have noticed I'm a huge fan of accessories, the bigger the better is my mantra. This grey cotton necklace from H&M is fun and the best of all is that it doesn't weigh anything :)

Have a great Saturday!

See you soon :)


Om jag inte vet vad jag ska ha på mig vänder jag mig oftast till svart. Enkelt och fungerar i alla typer av tillfällen. Jag försöker alltid att ge lite extra till en svart outfit, något som gör den att inte bli hel svart! Jag tycker att de här randiga byxorna gör precis det. Som ni kanske har märk så är jag en stor beundrare av accessoarer, ju större desto bättre är mitt mantra. Det här gråa bomullshalsbandet från H&M är roligt och det bästa av allt är att det inte väger något alls :)

Ha en underbar lördag!

Syns snart :)



Coat/Kappa: Monki , Sweater/Tröja: Denny Rose , Trousers/Byxor: H&M , Boots: Zara , Beanie/Mössa: H&M , Bag/Väska: H&M , Necklace/Halsband: H&M , Bracelets/Armband: MONO&ME

Comments

Popular Posts