Next Stop Uruguay


I'm so excited! Tomorrow we are going to Uruguay for almost three weeks. I can't remember the last time I had a vacation that lasted more than one week. It's going to be amazing to see a new part of the world as I never been to South America. Hopefully we will have time to see a lot.

So how do you pack for three weeks!?! I'm not a person that travels light. It's going to be a trauma preparing the suitcase (tonight), how to choose what to bring? Well looking from the bright side is that it's a least summer so I can fit more stuff in the bag as they are not as heavy as winter garments. So tomorrow at this time I will be on a air plane preparing myself for some weeks off. Lucky me :) I will try to keep you updated as much as I can.

Talk soon :)


Jag är så glad! I morgon åker vi till Uruguay i nästan tre veckor. Jag kan inte komma ihåg senast då jag hade semester i mer än en vecka. Det ska bli så otroligt spännande att se en ny del av världen då jag aldrig vart i Sydamerika. Förhoppningsvis kommer vi ha tid att utforska en mängd olika platser.

Så hur packar man för tre veckor!?! Jag är inte direkt en person som reser lätt. Kommer vara riktigt kaotiskt att förbereda väskorna (ikväll), hur väljer jag vad jag ska packa? Om jag ser det från den ljusa sidan så är det i alla fall sommar vilket innebär att jag får plats med mer saker eftersom sommar kläder tar mycket mindre plats än vinterplagg. Så i morgon vid den här tiden kommer jag sitta på ett plan och förbereda mig mentalt för lite ledighet. Vilken tur jag har :) Jag ska försöka hålla er uppdaterad så mycket jag kan.

Vi hörs snart :)

Comments

Popular Posts