New Year's Eve Outfit

Shot by Facundo Viera

Dress/Klänning: H&M , Shoes/Skor: Zara , Belt/Skärp: Vintage , Bracelet/Armband: H&M

Happy 2014 everybody! Hope you had an amazing night. We were invited to a dinner with a lot of people and the food was amazing. For me New Years is all about celebrating at home with friends, just having dinner, listen to good music and talk. And that was just what we had. Couldn't have had a better night.

Normally I stress about what to wear for this night. I usually spend days searching for the perfect outfit, the one I have imagined, but never find. Well, this year I didn't. Instead I went looking in my wardrobe. I think that most of us have some hidden treasures, a garment that you just worn once, and then never found an opportunity to wear it again. Well New Year's is the perfect occasion to take that garment and use it again. This is what I decided to wear in the end. The dress is from H&M and the platforms (which by the way are one of my favourites) is from Zara.

I wish you a wonderful beginning of the new year!

See you soon :)


Gott Nytt till er alla! Hoppas att ni hade en fantastisk kväll. Vi var inbjudna på middag med massa människor och maten var fantastisk. För mig handlar nyår om att äta middag hemma hos någon, lyssna på musik och bara prata och det var precis det vi gjorde igår. Kan inte tänka mig ett bättre sätt att fira in det nya året på.

Vanligtvis brukar jag stressa upp mig om vad jag ska ha på mig. Jag brukar spenderar dagar, ibland veckor på att hitta den rätta outfiten. Men inte i år. I år bestämde jag mig för att leta i min garderob. Jag tror att många av oss har kläder som vi bara använt en gång och som vi sedan inte hittat rätt tillfälle för att bära dem igen. Nyår är ett perfekt tillfälle att dra fram de plaggen. Det här är vad jag bestämde mig för att ha på mig. Klänningen är från H&M och skorna (som är en av mina favoriter) från Zara. 

Jag önskar er en fantastisk start på det nya året!

Syns snart :)

Comments

Popular Posts