Suede Motions


Suede is one of my favourite materials. It has a life of its own and I'm especially fond of suede shoes. Well suede is also quite sensitive, and not the best to use when it's raining. Well it's good then that it doesn't rain that much in Barcelona :)

I found this lovely 50's inspired suede skirt on a vintage market a few weeks back. I love the button up details in the front and the colour. The look of today is very feminine. And one more thing, I think the wooden heel details on my leather boots are absolutely great.

Have a wonderful weekend!

See you soon :)


Mocka är ett utav mina favoritmaterial. Det har ett eget liv och jag är speciellt förtjust i mocka skor. Men mocka är också ett mycket känsligt material och inte det bästa att ha på sig när det regnar. Men som sagt det är ju bra att man bor i Barcelona då :)

Jag hittade den här 50-tals inspirerade mocka kjolen på en vintage marknad för några veckor sen. Knappdetaljerna och färgen var det jag fastnade för. Dagens outfit är väldigt feminin. Och en sak till, jag tycker att träklacken på skorna är helt fantastisk.

Ha en underbar helg!

Syns snart :)








Shot by Facundo Viera

Faux-Fur/Fusk päls: H&M , Sweater/Tröja: Acne Studios , Skirt/Kjol: Vintage , Boots: Uterque , Bag/Väska: 3.1 Philip Lim , Gold Chain/Guld Kedja: Stradivarius , Necklace/Halsband: H&M , Rings/Ringar: H&M

Comments

Popular Posts