Belted Up

SHOP THE POST


Happy Monday!

Did you have a nice weekend? I've been enjoying being at home in Stockholm for once as I have been travelling quite a lot lately. My apartment needed some care but I also had time for a bar hopping session Saturday 🙌 Spring has started to show its pretty face....incredible how my mood can change so drastically just because of some sun. I feel filled with energy and ready to leave negative things behind and start new and fresh ! 😊

The black blazer is a MUST for me! Even though I don't use them on a daily basis I like to have some options in the wardrobe. They are easy to style och looks good to a pair of jeans with a simple tee as well as on top of a dress. Today's creature is an oversize and straight model and I wanted to keep the relaxed feel of the blazer but also mark my waist. A simple way to transform this type to a more fitted version is to add a belt. Also if you own a longer version you can easily make it into a blazer dress by adding just a belt!

See you soon 😘

----------


Glad MÃ¥ndag!

Har ni haft en bra helg? Jag har njutit av att för en gång skull vara hemma i Stockholm och har fixat och donat i min lägenhet men har även hunnit med en liten barrunda i Lördags 🙌Ny vecka och nya tag och våren har visat sitt vackra ansikte....tänk vad mycket lite sol kan göra för humöret. Känner mig fylld av energi och redo att lämna negativ energi bakom mig och fylla min vardag med positiva människor och möten! 😊

Den svarta kavajen är ett måste för mig! Även om jag inte använder den så ofta så ser jag till att ha några alternativ i garderoben att välja på. De är enkla att matcha till allt och lika snyggt till ett par jeans med t-shirt som ovanpå en klänning. Dagens varelse är oversize och rak i modellen och jag ville behålla den avslappnade känslan den ger men jag valde att markera midjan med ett skärp. Ett enkelt sätt att få den här typen mer figursydd utan att den blir för tight och perfekt när man vill få en lager-på-lager känsla. Äger du en längre kavaj är det här ett perfekt tips att omvandla den till en blazer klänning!

Syns snart 😘




H&M Trend Blazer similar Here & Here
H&M Trend Skirt similar Here & Here
Dior Saddle Bag in Red & Blue
Arket Boots similar Here & Here
Vintage Belt

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts