Leo Mini Skirt

SHOP THE POST


The mini skirt, preferably in a denim quality, will probably always be one of my favourite garments. Short lengths is something I always been extra weak for, works great during the day with a simple tee or thicker sweater matched with a pair of sneakers or boots. A garment that makes me fell both comfortable an chic 😉During summer it becomes the base for my outfits which makes my choices in the morning much easier (the only thing I need to think about is what to match it with 😄 which also can be problematic sometimes 😂) A part from different washed denim versions I think a fun complement is prints like today's leo version.

Soon I'm off to enjoy the nice weather !

Have a wonderful weekend 😘

----------


Mini kjolen, helst i en denim kvalité, kommer nog alltid tillhöra en av mina favorit plagg. Korta längder har jag alltid varit svag för, passar perfekt till vardags med en enkel t-shirt eller en tjockare tröja och är snygg till ett par sneakers eller boots. Ett plagg som jag känner mig både bekväm och snygg i 😉På sommaren tillhör det stommen i mina outfits och det gör mina val på morgonen så mycket enklare (det enda jag behöver lista ut är vad jag ska ha upptill 😄 vilket i och för sig kan ta sin lilla tid ibland 😂) Förutom varianter i olika jeans tvättar tycker jag ett roligt komplement är mönstrade versioner som dagens i leopard.

Nu ska jag snart ut ich njuta av det fantastiska vädret!

Ha en superfin helg 😘





Zara Skirt similar Monki & Nelly
Zara Sweater similar Here  & Here
Dior Saddle Bag in Blue Logo & Pink Logo
Dr Martens Boots
H&M Earrings similar Nelly & Nelly
Vintage Belt

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts