Mustard

SHOP THE POST


Happy Thursday! One more day to go and then it's Friday 👌In a few hours I'm off to Gothenburg to visit my family. Haven't seen them since Christmas so I'm really looking forward to it. I also have a dinner party planned with friends and then some dancing, a fun weekend ahead with other words!

Wearing colours really makes me happy. It brightens up this heavy month of March, with weather changes that you can't predict, going from snow to sun and back again. A real teaser but not in a good way 😏Yellow tones are not normally included in my colour palette but I must say that mustard is really growing on me, especially in shiny qualities where it almost looks like gold (we all know that I love some bling in my daily looks 😉) The slip-dress is the perfect layering piece. Easy to wear during autumn with a turtle-neck and when spring comes it's just to switch it to a t-shirt. It's also very easy to transform from day to night. With sneakers and boots I'll wear it to the office and if I have plans afterwards I just change into my heels and I'm ready in a second 😀

See you soon 😘
----------
Glad Torsdag! En dag till och sen Ă€r det helg 👌Om nĂ„gra timmar bĂ€r det av till Göteborg för att hĂ€lsa pĂ„ min familj och vĂ€nner, har inte varit dĂ€r sen jul sĂ„ lĂ€ngtar. Jag har Ă€ven en middag planerad med vĂ€nner och kanske en liten utgĂ„ng, sĂ„ mycket att se fram emot.

Att bĂ€ra fĂ€rg lyfter verkligen mitt humör speciellt under den hĂ€r tiden av Ă„ret dĂ„ vĂ€dret skiftar mellan snö till "vĂ„r" vĂ€der och sen tillbaka till kyla. Ett riktigt retvĂ€der ! 😏Gula toner brukar inte tillhöra min dagliga fĂ€rgskala men jag mĂ„ste erkĂ€nna att senapsfĂ€rgen verkligen vĂ€xer pĂ„ mig, speciellt i mer glansiga material dĂ„ det nĂ€stan uppfattas som guld (alla som kĂ€nner mig vet att jag gillar lite "bling" i vardagen 😉) Slip klĂ€nningen Ă€r det perfekta lager-pĂ„-lager plagget. Enkelt att bĂ€ra med en polo under under hösten och nĂ€r vĂ„r vĂ€rmen kommer byts den bara ut mot en enkel t-shirt. Den Ă€r ocksĂ„ enkel (enligt mig) att ha frĂ„n dag till kvĂ€ll. Med ett par boots eller sneakers passar den perfekt till kontoret och har man ett AW eller middag efter jobbet Ă€r det bara att byta till ett par klackar. Ett smidigt, enkelt och snabbt ombyte och sĂ„ Ă€r man klar pĂ„ en sekund 😀

Syns snart 😘








Zara Dress similar Here & Here
H&M Turtle-neck similar Here & Here
Vintage Belt similar Asos & Retro Lux
Dior Saddle Bag

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts