A Dress Transforms To A Skirt












Dress/Klänning: Zara , Sweater/Tröja: H&M , Boots: Din Sko , Bag/Väska: Friis & Company , Earrings/Örhängen: Topshop , Bracelets/Armband: MONO&ME , Ring: Topshop

Do you remember my post about the perfect black dress? Well, this is another way of wearing it. The dress has transformed to a perfect midiskirt. For me a good buy is when I can use the garment at many different occasions and mix and match it with a lot of things. This dress has all of these things. Today I'm all bout silver and black so I'm wearing it with a silver studded sweater. For some extra shine my patent leather boots.

Have a great Friday!

See you soon :)


Kommer ni ihåg inlägget om den perfekta svarta klänningen ? Det här är ett annat sätt att bära den- Klänningen har förvandlats till en perfekt knälång kjol. För mig är ett bra köp när jag kan använda ett plagg vid olika tillfällen och matcha det med mycket. Den här klänningen har allt detta. Idag är jag helt inne på silver och svart så jag matchade med en tröja med silver nitar. För lite extra glans mina lack boots.

Önskar er en underbar Fredag!

Syns snart :)

Comments

Popular Posts