Resort Collection Metallic


In a few hours it's already New Years Eve! Amazing how fast this year past by. I don't know if it's just me or if you feel it as well, but it feels like every year passes by faster and faster. Well this year was a very special year for me as I married the man of my dreams and a new chapter started in my life. I think that every year that passes by brings you new experiences. They make you stronger as a person and it's important to always remember the good things and learn from the bad. New people come into your life who gives you new energy. I'm looking forward to 2014. A year when I will travel to a new country, Uruguay and so much more.

I also wanted to thank all you out there, my readers, for the support. I started this blog because I wanted to share my style and inspiration. I hope that you like it and that you will keep on reading and sharing your thoughts.

So today I felt like Metallic would be the perfect post, New Years and all. For all those glamorous evenings ahead, here are some perfect garments for those occasion. And let's not forget about today. So if you still are trying to figure out how to compose your New Years Eve outfit here is some inspiration. Copper, bronze, silver and ore - whatever you choose it will be perfect for a nigh out. How many of you haven't bought a sparkly garments and just worn it once? Well you know what, just match it with a chunky sweater and flats and there you go, the perfect day outfit :)

I wish you all a wonderful New Years Eve and I hope you will spend it with people close to your heart!

See you 2014 :)


Om bara några timmar är det nyårsafton! Helt otroligt hur snabbt det här året har gått. Jag vet inte om det är bara jag som känner så här men jag tycker att varje år som går bara passerar snabbare och snabbare. Det här året var ett väldigt speciellt år för mig då jag gifte mig med mitt livs kärlek och ett nytt kapitel började i mitt liv. Varje år ger oss nya erfarenheter. De gör oss starkare som personer och det är alltid viktigt att komma ihåg det positiva som har hänt och lära sig från de negativa. Man lär känna nya människor som ger en ny energi. jag ser fram emot 2014, ett år då jag kommer att resa till ett nytt land, Uruguay, och mycket mer. 

Jag vill också passa på att tacka all er där ute, mina läsare, för ert stöd. Jag började dem här bloggen för att dela med mig av min stil och det som inspirerar mig och jag hoppas att ni kommer att fortsätta läsa och dela med er av era tankar. 

Det sagt, idag tyckte jag att det passade perfekt att göra ett inlägg om metalliska färger. För de glamorösa kvällar framför er, här är några perfekta plagg för dem. Och vi får inte glömma idag. Så om du fortfarande funderar på hur du ska komponera din nyårs outfit, här har du lite inspiration. Koppar, brons, guld eller silver - vad du än väljer kommer det vara perfekt för en ute kväll. Hur många av er har köpt ett glittrande plagg och bara använt det en gång? Vet ni vad, matcha det med en stor tröja och ett par låga skor så har ni även en perfekt dag outfit :)

Jag önskar er en underbar nyårskväll och jag hoppas att ni kommer fira den med personer som står er nära. 

Vi syns 2014 :)

Comments

Popular Posts