Denim & Bare Back


















Jacket/Jacka: Zara , Blouse/Blus: Zara , Jeans: Hakei , Boots/Stövletter: Uterque , Bag/Väska: 3.1 Philip Lim , Beanie/Mössa: H&M , Sunglasses/Solglasögon: Ray Ban Aviators , Earrings/Örhängen: H&M ,  Ring: Friis & Company , Bracelets/Armband: MONO&ME, H&M , Watch/Klocka: Casio 

Who doesn't own a pair of jeans? Well I at least own one to many. I am a huge fan of every type of denim garment that you can imagine. I can't think of a single occasion where denim won't work. Wear it on a casual Sunday, a day at work or a night out. Lately I have been on the lookout for a pair of jeans that stands out, and I found these ones on Hakei. I love the tie-dye and stone-washed kind of surface.

Another favourite in my wardrobe at the moment is this blouse with its low backline from Zara. I personally think that the back is one of the sexiest and most beautiful part of the female body, but that's just my opinion. I finished the look of with this amazing embellished jacket that can lift up any outfit!

See you soon :)


Vem äger inte ett par jeans? Jag har i alla fall ett par för många. Jag är en stor beundrare av alla typer av denim plagg. Jag kan inte komma på ett ända tillfälle som denim inte funkar. På en avslappnad söndag, en dag på jobbet eller en ute kväll. På sistone har jag letat efter ett par jeans som sticker ut, och så hittade jag dem här på Hakei. Jag föll för tie-dye effekten och stentvätten. 

En annan favorit i garderoben för tillfället är den här blusen med dess djupa urringning bak i ryggen från Zara. Jag personligen tycker att ryggen är bland det sexigaste och vackraste på den kvinnliga kroppen. Jag avslutade looken med den här underbara pärlbroderade jackan som kan lyfta upp vilken outfit som helst!

Syns snart :)


Comments

Popular Posts