Two Toned Denim









Faux Fur/Fusk päls: H&M , Sweater/Tröja: H&M , Denim/Jeans: Pull&Bear , Boots: Bershka , Shoulder bag/Axelremsväska: H&M , Bracelets/Armband: MONO&ME

I know I said it before but I'm a huge fan of denim trousers. They just work with everything and are amazingly comfortable! When I first saw these ones I couldn't decide if I liked them or not. But well on that doubt was gone. I think they are fun and different. I matched them together with a fur sweater and cowboy boots. Chic, cool and casual in a nice little mix :)

See you soon :)


Jag vet att jag har sagt det förr men jag är en stor beundrare av denim byxor. De passar verkligen till allt och är så troligt bekväma. När jag först såg de här kunde jag inte bestämma mig om jag tyckte om dem eller inte, men så fort de kom på så blev det ett JA. Jag tycker de är roliga och annorlunda. Jag matchade dem med en stickad tröja med pälsdetaljer och ett par cowboy boots. Chic, tufft och avslappnat i en fin liten mix :)

Syns snart :)

Comments

Popular Posts