La Boca


Back home to a bit chillier weather, but I'm happy to be here :) So our flight was delayed from Buenos Aires because of the rain which led to that we missed our connecting one i Rome. So we needed to stay 7 hours in the airport with no Internet and that's why I have been absent, sorry for that!

Well I still have some photos to show from Buenos Aires especially some from the area La Boca that we went to. Absolutely loved it! As you know I'm a huge fan of colours, so you can guess that my eyes almost popped out when I entered this district. Wherever you turn there is a bright colour looking at you. Truly amazing with an incredible energy, I tell you.  

I have noticed that I', using a lot of black and fuchsia related colours lately, and this is no exception. A simple fuchsia top from the front but the back says another thing. It's open in the back which I must say is one of my favourite body parts to show. Today I also introduce my new Adidas originals :) I love the Run DMC feeling and they are very comfortable!

Have a great Sunday!

See you soon :)


Äntligen tillbaka hemma till ett lite kyligare väder, men jag är glad att vara här :) Vårt flyg var försenat i Buenos Aires p.g.a. regn vilket ledde till att vi missade vårt flyg i Rom. Vi blev tvungna att stanna 7 timmar till på flygplatsen utan internet och det är därför jag inte har kunnat posta på bloggen, ledsen för det!

Jag har fortfarande lite foton som jag ville visa från Buenos Aires speciellt några från området La Boca. Älskade det! som ni vet är jag ett stort fan av färger, så ni kan förstå att mina ögon nästan ploppade ut när jag kom till det här distriktet :) Vart man än vänder sig finns det en skarp färg som tittar mot dig. Helt otroligt och en fantastisk energi säger jag bara.

På sistone har jag lagt märke till att jag använder mycket svarta och fucsia relaterade färger, och idag är inget undantag. En enkel fucsia topp på framsidan men baksidan säger något helt annat. Den är öppen i ryggen vilket är en utav mina favoritdelar på kroppen att visa. Idag introducerar jag även mina nya Adidas Originals :) Älskar hur de påminner mig om Run DMC epoken och de är otroligt bekväma!

Ha en underbar Söndag!

Syns snart :)
















Shot by Facundo Viera & Me
Top: H&M // Skirt/Kjol: Zara // Sneakers: Adidas Originals // Backpack/Ryggsäck: Asos // Sunglasses/Solglasögon: Quay //  Earrings/Örhängen: H&M , Rings/Ringar: kum kum + H&M // Bracelets/Armband: MONO&ME 

Comments

  1. So colorful and cute!
    Great skirt and glasses :))
    Love this outfit, really cool!

    ReplyDelete
  2. love the shoes
    kisses
    http://www.thechicmode.com/2014/02/casual-chic.html
    www.thechicmode.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts